loading...
تاپ الون
Omid بازدید : 860 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

۱- در صفحه ی اول اطلاعات جامع کادر تیمتون رو میبینید از قبیل ملیت بازیکنان ، تعداد بازی ، گل زده، تعداد کارت زرد و قرمز هر بازیکن ، قرار داد و دستمزد و قیمت بازیکنانان ، …..

بخش اول آموزش، ترکیب تیم.

۲- صفحه ی دوم مختص چیدمان و ترکیب تیم است ، همچنین می توانید کاپیتان تیم، کرنر زن های تیم ، پنالتی زن ها و کاشته زن ها رو انتخاب کنید. همانطور که در تصویر زیر میبینید، پنالتی زن ها ، کاشته زن ها ، کرنر زن ها و کاپیتان های تیم رو میتونید انتخاب کنید. این صفحه از طریق فلش کوچکی که در گوشه ی سمت راست و پایین صفحه ی زمین هست، قابل دسترس می باشد.

بخش اول آموزش، ترکیب تیم.

۳- صفحه ی سوم از تب Squad بخش مربوط به تاکتیک ها است. انواع و اقسام تاکتیک هایی که برای تیمتون در نظر دارید رو باید از این قسمت انتخاب کنید، در عکس پایین تاکتیک های هجومی و دفاعی تیم مشخص شده اند که به تفصیل به توضیح آنها می پردازیم.

بخش اول آموزش، ترکیب تیم.

قسمت مربوط به team mentally  نشان دهنده حالت کلی تیم از لحاظ هجومی یا دفاعی است. توصیه می شود که در مقابل حریف های قوی از حالت های دفاعی استفاده شود .

قسمت Focus passing   نشان دهنده ی جهت پاس کاری تیم است که می تواند از جناح ها یا وسط زمین باشد. توصیه می شود که جهت پاس کاری را با توجه به نقاط قوت تیم خودتان و یا نقاط ضعف تیم حریف انتخاب کنید . مثلا ً اگر بازیکنان قدرتمندی در کناره های زمین دارید از حالت Down Both Flanks استفاده کنید.

قسمت Passing style  نوع پاس کاری را مشخص می کند. اگر به دنبال بازی روی زمین و با صبر و حوصله هستید حالت پاس کاری کوتاه یا حالت Short  پیشنهاد می شود ولی اگر به دنبال ضد حمله زدن های سریع و بازی مستقیم هستید ، حالت long . بدیهی است که هر کدام از حالت ها نیازمند بازیکنان مخصوص آن سبک بازی است . مثلا ً حالت short  نیازمند هافبک های متعدد در مرکز زمین و با خصوصیات بازی سازی است.

بخش Counterattack  نشان دهنده ی ضد حمله ی تیم هست که اگر در حالت on باشد، تیم ضد حمله میزند ضد حمله مثل شمیشیر دولبه است. ممکن است تیم حریف را با یک حمله ی سریع غافل گیر کنید و به گل برسید ولی فراموش نکنید ضد حمله زدن باعث می شود تعدادی قابل توجهی از بازیکنانتان به سرعت پست خود را رها کرده و به فاز حمله روند و همین باعث می شود که خود شما هم در معرض یک ضد حمله قرار بگیرید!

قسمتPressing style  نشان دهنده ی پرس کردن تیم حریف است. پرس کردن شدید باعث می شود که جلوی حملات تیم حریف گرفته شود ولی این باعث می شود که بازیکنان سریع تر و بیشتر خسته شوند و امکان مصدومیت بازیکنان هم به وجود می آید. پیشنهاد می شود در مقابل تیم های ضعیف از پرس های شدید استفاده نکنید.

قسمت Tackling style  حالت تکل کردن تیم حریف را نشان می دهد تکل های شدید باعث می شود که جلوی حملات تیم حریف گرفته شود ولی این باعث می شود که بازیکنانتان کارت زرد و قرمز بگیرند.

قسمت Marking stlye  شدت یار گیری را نشان می دهد.  Zonal  ، نوعی پوشش دفاع منطقه ای است و man to man  که باعث خستگی بیشتر بازیکنان می شود ، یارگیری نفر به نفر را نشان می دهد.

و در نهایت قسمتplay offside trap  برای حالت آفساید گیری است که این حالت هم باعث خستگی بیشتر ولی در عوض باعث استحکام خط دفاعی می شود.

  • صفحه اختصاصی بازیکن:

وقتی روی بازیکنان کلیک میکنید ، صفحه ی مربوط به خصوصیات و ویژگی های بازیکنان باز می شود.

بخش اول آموزش، ترکیب تیم.

توی نمای کلی ، اسم بازیکن ، نام تیمی که بهش تعلق داره  قدرت، پست و مهارت ویژه ( در تصویر فوق ، دریبل زنی ) به نمایش درامده.البته قدرت هر بازیکن به چند صورت نمایش داده می شود. بازیکن خوب در هر سطحی با ۵ ستاره و یا ۱۰۰% نمایش داده می شود. هر بازیکنی در هر سطحی ، به اندازه ی یک ستاره از سطح بالایی یا سطح پایینی خود فاصله دارد و یا به اندازه ی ۵ واحد قدرت. به عنوان مثال ، بازیکن سطح ۵ ستاره ی سطح ۱ قدرتش ۲۴ است و به صورت ۱۰۰% نمایش داده می شود . بازیکن سطح ۵ ستاره ی سطح ۲ قدرتش ۲۹ است و به صورت ۱۰۰% نمایش داده می شود بدیهی است که اگر شما در سطح ۱ باشید و دوستتان مثلا ً در سطح بالاتر از شما باشد ، احتمالا ً بازیکنان دوستانتان را با ستاره های بیشتر می بینید. در ادامه قسمت های مختلف بازیکنان را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

هر بازیکن از سه خصوصیت از لحاظ آمادگی دارد.

۱- خستگی ( condition ) که با انجام بازی و یا تمرین کاهش پیدا میکند و با بسته های سبز رنگ و یا استراحت کردن افزایش پیدا میکند.

۲- روحیه ( Morale) که با کسب پیروزی ، بازی کردن به عنوان بازیکن فیکس و یا با استفاده از بسته های آبی رنگ در حالت مطلوب قرار میگیرد و با نیمکت نشین شدن بازیکن و یا باختن بازی در حالت نامطلوب قرار می گیرد.

۳- آمادگی فیزیکی ( Injuries  ) که وضعیت مصدومیت بازیکن را نشان می دهد. دقت شود بازیکن در صورت انجام بازی های متوالی و خسته بودن و انجام تمرینات سخت و فشرده امکان مصدومیت دارد که بعد از مصدومیت یا باید به اندازه ی دوره درمان استراحت کند یا باید بسته های قرمز رنگ ( به تعداد مورد نیاز ) استفاده کند و به شرایط بازی برسد

همونطور که گفتم، تب overview نمای کلی از بازیکن اعم از اسم ، قدرت، سن ، ملیت ، پست بازیکن،  قد و وزن و چپ پا بودن یا راست پا بودن بازیکن، خصوصیات ۳ گانه مصدویمیت روحی و خستگی بازیکن را نشان می دهد.

تب Skill ، نشان دهنده مهارت های بازیکن است است. هر بازیکن از سه جنبه مهارت های آن نشان داده می شود. مهارت های دفاعی ، مهارت های هجومی و مهارت های فیزیکی و ذهنی که هر کدام با توجه به پست بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار است. هر بازیکن می تواند یک توانایی ویژه نیز داشته باشد که به عنوان Special ability  شناخته می شود. این توانایی ویژه باعث می شود آن بازیکن با توجه به نوع آن توانایی چندین سطح بالاتر از سطح خودش بازی کند. به عنوان مثال ، بازیکنی ۵ ستاره ای که توانایی ویژه دریبل زنی داشته باشد، خصوصیت دریبل زنی وی در حد یک بازیکن ۶ یا ۷ ستاره است!

تب Stat  ، آمار کلی بازیکنان را نشان می دهد. اینکه بازیکن در لیگ، جام و یا لیگ قهرمانان چه تعداد بازی کرده، چند بار بهترین بازیکن زمین شده ( Man of the match )، چندتا گل زده و چند پاس گل داده ، مشاهده می شود. دقت شود، تعداد گل و پاس گل این بازیکن فقط در فصل جاری نمایش داده می شود و برای دیدن تمامی گل هایی که بازیکن از ابتدای حضورش در باشگاه تا الان زده ، قسمت انتهایی نشان داده شده تحت عنوان Club Goals . قسمت Form هم مربوط به نمره ای است که بازیکن در بازی های اخیر گرفته . بهترین نمره ، ۱۰ است و نمره ی متوسط بازیکن ۶٫۵ می باشد. ۱۰-۶-۷-۹ نشان دهنده ی این موضوع است که بازیکن آخرین بازی نمره ی ۱۰ گرفته ، بازی قبلش نمره ی نسبتا ً ضعیف ۶ گرفته و …

تب trainer ، مربوط به قسمت تمرین های اختصاصی این بازیکن است و برای بازیکن های زیر ۳۰ سال نمایش داده می شود. با صرف توکن های بسیار زیادی امکان قوی کردن بازیکن در لحظه فراهم می باشد. یک بازیکن ۵ ستاره خوب به صورت Excellent نمایش داده می شود .

تب Contract  قسمت مربوط به قرار داد بازیکن است. هر بازیکنی حداکثر ۳ سال قرار داد می تواند ببنددر صورتی که تمایل دارید قرار داد بازیکن را تمدید کنید روی قسمت renew  کلیک کنید . دقت شود که با تمدید قرار داد، اولا ً به عنوان پاداش شما باید هنگام امضای قرار داد مبلغی به بازیکن هدیه دهید(one-time bonus) ….  ثانیا ً دستمزد بازیکن ممکن است با توجه به قدرت بازیکن و سن وی عوض شود (wage)

بخش اول آموزش، ترکیب تیم.

مثلا ً توی عکس بالا ، بازیکنی که ۱ فصل از قراردادش باقی مانده بود رو میخوایم تمدید قرار داد کنیم. در صورت تمدید، این بازیکن سه فصل دیگه بازی خواهد کرد با همون دستمزد قبلی ۱٫۷k و برای امضا کردن قرار داد جدید هم باید ۵۲۰۰ واحد پولی بهش بپردازیم. یادتون نره قبل از تمدید قرار داد بازیکن، به عملکرد قبلیش نگاه کنید و  قرار داد بازیکنانی رو تمدید کنید که عملکرد خوبی داشتن !

و در نهایت تب آخر ، تب offer هست که قسمت مربوط به پیشنهادات بازیکن از سوی سایر باشگاها است که اگر باشگاه های دیگری بخواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند در این قسمت پیشنهاد آنها نمایان می شود. در خصوص نقل و انتقالات به طور مفصل در قسمت مربوط توضیح داده می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 4,911
  • بازدید کلی : 79,583